اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۸۸۳

آیین‌نامه‌های فیفا را در این رقابت‌ها رعایت کرده‌ایم

آیین‌نامه‌های فیفا را در این رقابت‌ها رعایت کرده‌ایم
رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: خوشحالم که در این تورنمنت از داواران ایرانی استفاده کردیم و اعتقاد من این است که اگر فوتسال ما سوم دنیا است باید داروری ما هم در این رده باشد و هردو باید به متناسب هم رشد کنند.
۱۷:۴۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|
عباس ترابیان در گفت: وگویی درمورد برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتسال با حضور تیم‌های ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان گفت: در ابتدا ولادت حضرت محمد (ص) را به تمام مسلمانان جهان به خصوص مردم ایران تبریک عرض می‌کنم. خدا را شکر توانسته‌ایم در این تورنمنت تمام ابعاد فنی و حرفه‌ای که مدنظر فیفا جهت مسابقات بین‌المللی و حتی بازی‌های رسمی است را در این دیدار‌ها به اجرا بگذاریم.

وی گفت: ما در این مسابقات به خوبی توانستیم آیین‌نامه‌های فیفا مبنی بر برگزاری مسابقات رسمی را رعایت کنیم که این موضوع باعث تشکر مدیران تیم‌های شرکت کننده در این تورنمنت شده و از این موضوع آن‌ها خیلی راضی هستند.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: من واقعا خوشحالم که تا اینجا توانستیم به خوبی مسابقات را برگزار کنیم و خوشحالی بیشترم به این دلیل است که دوستان می‌خواستند در این بازی‌ها ما از چند داور خارجی استفاده کنیم؛ اما با اصرار من این کار عملی نشد و ما از داوران خوب کشورمان استفاده کردیم و اعتقاد من بر این است که اگر فوتسال ما سوم دنیا است پس باید داوری هم در عرصه سومی دنیا باشد و هر دو به متناسب هم باید در ایران رشد کند.

ترابیان در پاسخ به سوالی که چرا از این بازی‌ها استقبال خوبی نشده است، گفت: من واقعا نمی‌دانم و باعث تعجبم شده بود، اما فکر می‌کنم به دلیل مسافت طولانی و سختی راه و ترافیک‌های سنگینی که این روز‌ها در اصفهان وجود دارد از این دیدار‌ها استقبال خوبی صورت نگرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز تمام تیم‌ها استراحت می‌کنند و امشب هم قرار است که مراسم ضیافت شامی با حضور مدیران تیم‌ها در باشگاه گیتی‌پسند برگزار شود و در این مراسم تندیس‌های یادبودی هم به مسئولان تیم‌ها اهدا شود.

وی درباره اینکه آیا زمان بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بعد از این تورنمنت مشخص است، گفت: بله انشاءالله از ۲۳ الی ۲۵ دی ماه تیم ملی بلاروس در ایران حضور دارد و ما دو بازی دوستانه با این تیم برگزار می‌کنیم و طبق هماهنگی‌هایی که تاکنون شده در صورت موافقت باشگاه فرش‌آراء مشهد این بازی‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: انشاءالله فردا صبح ادامه بازی‌ها از ساعت ۹:۳۰ در ابتدا تیم قزاقستان با آذربایجان و از ساعت ۱۱ تیم ملی ایران به مصاف روسیه می‌رود و امیدوارم در این روز عید همه مسلمانان تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا کنند که حضور آن‌ها باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی می‌شود.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین